

Inițiativa Obagi’s SKINCLUSION celebrează conceptul de diversitate și integrare la nivel mondial, și înfățișează devotamentul constant exprimat de-a lungul a peste 20 de ani de carieră profesională a Priyanka Chopra Jonas, în calitate de ambasador și actor, totodată producător și membru activ al SKINCLUSION.
Obagi a elaborat această inițiativă remarcabilă și chiar oportună cu scopul de a intensifica și încuraja comunicarea la nivel global cu privire la diversitate și la cum să facem cele mai bune alegeri tocmai pentru a reflecta frumusețea în toată complexitatea sa. Pentru o abordare mai amplă, cu toții trebuie să ne recunoaștem propriile prejudecăți, care ne provoacă anumite incertitudini și care ulterior ne împiedică să remarcăm frumusețea prin care radiem și pe care o împărtășim celor din jur. Atunci când vom fi dispuși să ne descoperim și să ne depășim propriile prejudecăți, trebuie să alegem să fim conștienți și imbatabili, dar mai ales remarcabili prin orice tip de frumusețe.
Cu un patrimoniu și un angajament de mai bine de 30 de ani, Obagi asigură o mai bună diversitate a consumatorilor și integrare în toate aspectele domeniului de activitate – de la cultură până la dezvoltarea produsului, garantând o complexitate de protocoale de cercetare clinică care abordează tipologii diferite încadrate în toate cele șase tipuri de piele ale sistemului Fitzpatrick. Obagi vine în sprijinul grupurilor, care au ca scop promovarea conceptului de diversitate și integrare la nivel mondial, cum ar fi International Cultural Diversity Organization (ICDO) and Project Implicit.
Proiectul OBAGI’S SKINCLUSION încurajează consumatorii:
Să vizualizeze resursele puse la dispoziție de către organizația International Cultural Diversity Organization (ICDO) and Project Implicit și să efectueze testul Skin Tone Implicit Association Test (IAT);
- Să se alăture comunicării libere cu privire la diversitate și integrare folosind #SKINCLUSION disponibilă pe canalele de social media și să distribuie motivele și importanța conceptului de diversitate și integrare;
- Să vizualizeze, să dea Like și Share videoclipului Priyanka’s SKINCLUSION ca să ajungă informația la cât mai multe persoane interesate;
- Să urmărească canalele Obagi de media pentru a fi în permanență informat despre activitățile și evenimentele SKINCLUSION, astfel să participe la concursurile și provocările lansate de Priyanka și Obagi pe rețelele de socializare.
Pentru fiecare activitate desfășurată prin intermediul canalelor de media folosind #SKINCLUSION, Obagi va dona 1$ în sprijinul organizației ICDO and Project Implicit, având un maxim total de 150.000$ de donații.

PRIYANKA
„Sunt atât de încântată să fiu alături de echipa Obagi prin proiectul SKINCLUSION, care este conceput tocmai pentru a ne ajuta să luăm cele mai raționale decizii, astfel redând și conștientizând orice tip de frumusețe în complexitatea ei. Susțin și împărtășesc pasiunea echipei Obagi pentru conceptul de diversitate și integrare, și cred că cu toții avem această responsabilitate de a aborda aceste dezbateri privind prejudecățile nejustificate, care ne provoaca temeri interioare ce ne deziluzionează și în cele din urmă ne rănesc și ne distanțează de cei din jur.
Încurajez pe fiecare să învețe despre aceste prejudecăți și temeri interioare, și să își facă testul online Project Implicit Skin Tone. Peste 22 milioane de persoane au apelat la laboratorul Project Implicit disponibil online încă de la inițierea acestuia de către cercetătorii de la Harvard în 1998, iar rezultatele sunt cu adevărat uimitoare.
Noi deținem puterea de a deveni și a fi schimbarea pe care ne-o dorim de atâta timp. Totul începe doar cu înțelegerea propriului raționament și cu luarea de decizii benefice nouă înșine…de la cum ne vedem pe noi și cum interacționăm cu cei din jur până la brandurile pe care alegem să le susținem. Vă rog, să îmi fiți alături în dezbaterea cu privire la diversitate și integrare la nivel mondial, și să sprijiniți efortul și munca remarcabilă ale organizației Project Implicit and the International Cultural Diversity Organization.
Totul depinde doar de noi cum să fim raționali, de necombătut, și în același timp neprețuiți.”
Priyanka Chopra Jonas
ABOUT OBAGI
Obagi reprezintă un brand mondial de îngrijire rațională a pielii, care se angajează să promoveze conceptul diversității și al integrării prin absolut toate aspectele activității sale – de la dezvoltarea proceselor de activitate internă până la evoluția liniilor de produse. Obagi se mândrește cu faptul că este un antreprenor independent în domeniul esteticii cu un grad ridicat de diversitate, precum și printr-un procentaj semnificativ de 82% de femei, care fac parte din echipa de elită ce stă la baza realizării acestui scop.
Obagi a ridicat considerabil ștacheta prin rezultatele demonstrate clinic ale produselor de îngrijire a pielii, care au la bază o formulă științifică inovatoare testată și recunoscută de către doctorii din întreaga lume de mai bine de 30 ani, utilizată de milioane de persoane și disponibilă în 56 de țări. Obagi se laudă cu progrese remarcabile în domeniul de îngrijire a pielii, fiind primul brand de îngrijire medicală a pielii care își creează propriile protocoale de cercetare clinică cu scopul de a aborda și trata orice tip de piele din cele 6 prevăzute de scala Fitzpatrick.
În calitate de brand unic binecunoscut de către medici de renume, Obagi susține cu tărie că protejarea și hrănirea tenului depinde atât de însușirea corespunzătoare a unui tratament de îngrijire a pielii recomandat de către medicul personal, cât și de alegerea produselor, care trebuie să fie extrem de eficiente, demonstrate clinic și specifice propriului ton de piele, vârstei și necesităților fiecărui pacient.
MEMBRII ECHIPEI OBAGI
OBAGI’S PRESIDENT
„Obagi asigură promovarea conceptului de diversitate și integrare prin toate aspectele activității sale, de la cultură până la practicile de angajare, la dezvoltarea și cercetarea produselor, dar și până la restabilirea studiilor clinice. Depunem reale eforturi pentru a înțelege cât mai bine necesitățile de îngrijire a pielii, astfel să tratăm toate tonurile de piele și să depășim în fiecare zi așteptările consumatorilor.”
JAIME CASTLE
PRESIDENT, OBAGI
CE REPREZINTĂ PREJUDECĂȚILE IRAȚIONALE?
Prejudecățile iraționale sau preconcepute se definesc ca fiind atitudini și stereotipuri, care sunt în mare parte neintenționate, involuntare și inconștiente. Acestea sunt unice și specifice fiecărui individ în parte, fiind influențate de trecutul acestuia, de mediul cultural, cât și de experiențele personale. De cele mai multe ori, prejudecățile unui individ sunt în contradicție cu propriile percepții cu privire la propria persoană, cât și cu valorile și pretențiile individului.
Fiecare dintre noi are prejudecăți iraționale, care reflectă atitudini și stereotipuri adânc înrădăcinate, care declanșează anumite temeri, blocându-ne astfel să observăm și să ne exprimăm frumusețea umanității care ne înconjoară. Investigarea îndelungată desfășurată de cercetători de îndrumare comportamentală a dovedit care este impactul prejudecăților iraționale sau preconcepute în viața noastră, implicit în practicile de angajare și interacțiunea dintre medic-pacient.
Descoperă mai multe despre propriile prejudecăți efectuându-ți testul Project Implicit’s Skin Tone Implicit Association Test, și alătură-te dialogului direct la nivel mondial prin distribuirea propriilor gânduri și opinii folosind #SKINCLUSION.
CLASIFICAREA TIPURILOR DE PIELE
CONFORM SISTEMULUI FITZPATRICK
”Înainte să îmi fac un consult dermatologic, nici nu știam că există cele 6 tipuri de piele care constituie scala Fitzpatrick. Astfel, am descoperit că am tipul IV de piele și m-am informat cu privire la produsele Obagi corespunzătoare tenului meu. Am învățat că chiar dacă am tenul mai închis, tot trebuie să folosesc cremă de protecție solară ca să îmi protejez tenul de radiațiile solare nocive. De fapt, indiferent de tonul pielii, fiecare ar trebui să utilizeze cremă de protecție solară zilnic. Am folosit linia de produse Obagi’s Professional-C™ , inclusiv o cremă de protecție solară minunată pe bază de Vitamina C, care asigură protecție și luminozitate tenului în același timp. E extraordinar să știi că foloșești produse, cărora le-a fost demonstrată științific eficiența și care sunt concepute de o companie, care îmi asigură suport în tratarea afecțiunilor proprii.”
– Priyanka Chopra Jonas
Scala Fitzpatrick a fost înființată în 1975 de către medicul dermatolog, Thomas B. Fitzpatrick, specialist al Facultății de Medicină Harvard, pentru a clasifica tipologia pielii în cele 6 tipuri și tonuri diferite în funcție de reacția acesteia la razele solare și radiațiile UV.
Doar medicul estetician personal poate să vă identifice tipologia pielii, și totodată să vă recomande produsele corespunzătoare tenului dumneavoastră.
CONTRIBUTORS
About International Cultural Diversity Organization (ICDO)
ICDO is a Vienna-based global non-profit dedicated to promoting peace, humanity, diversity and interculturality through international events, workshops, research, social, cultural and development projects. ICDO gathers academic, professional, local and international voices in a mutual dialogue to safeguard diversity and enhance society through action. You can learn more by accessing their Cultural Diversity handbook in the Resources section of SKINCLUSION.com.
About Project Implicit
Project Implicit is a virtual laboratory and research organization developed by behavioral scientists in 1998 to provide education about implicit bias through Implicit Association Tests (IATs). The tests focus on 14 different areas, including skin tone, gender, race, and sexual orientation; are free to take; and can be completed in under 10 minutes. The IAT is designed to reveal our biases toward various social groups. Individual results are private and become part of ongoing collective research results.
Project Implicit is made up of a team of scientists whose research found new ways of understanding attitudes, stereotypes and other hidden biases that can influence people’s perception, judgement and behavior. Since its founding in 1998, more than 22 million people have taken the IATs. Project Implicit’s publicly available data has been the basis of 28 articles published in peer-reviewed journals including the January 2019 publication in Psychological Science that highlights strides made in skin tone implicit bias.
SUPPORTERS
RESOURCES
SKINCLUSION Press Release (May 2019)
SKINCLUSION Infographic (May 2019)
SKINCLUSION Priyanka Chopra Jonas Bio (May 2019)
ICDO Cultural Diversity Handbook
Outsmarting Human Minds: A media series that explores the quirky and sometimes surprising aspects of how our minds work. Founded by Project Implicit co-founder Dr. Mahzarin Banaji.
